понеделник, 28 ноември 2011 г.

Нов летателен симулатор

Така изглежда търсите за нов симулатор на полет. Е, не мога да кажа, че те обвинявам. Използвал съм полетни симулатори на Microsoft в продължение на години. Имам чакат за Microsoft Flight Simulator 11 да излезе за доста дълго време. Се отказах, след като го натиснете назад, мисля, че е повече от една година сега.

Откри нов симулатор на полет и е установено, че тя е доста по-добре отколкото по-възрастните Sims Microsoft полет. Симулатор, който аз използвам, сега има над сто самолети, заедно с хеликоптери. Той също така разполага с над 20,000 световни летища. В графика са големи и те се използват действителните военни картографиране.

Обратно към Microsoft Flight Simulator 11, имах шанс да играя демо на това.Това не беше по-добре, отколкото симулатор X. Тя направи няколко самолети, летища, и по-добре търси терен, но като цяло опит е много ниска. Играх демото беше в бета версия, така че те вероятно ще направи много промени и направи доста по-добре.

Е просто нова игра тренажор бях беше търсите. Бях толкова изморен на самолета симулатор на MS, аз рядко дори да го играе. Аз също изигра страхотен номер на други симулатори, но те просто не се доставя истинско и вълнуващо чувство, че гледам в игра.

Не ме разбирайте започна на онлайн игри тренажор. Това са някои от най-лошите игри, които някога съм играл. За начало, ако имате бавна интернет връзка, може просто да забравите за нея. Също така, ако има много хора, които играят по същото време ще направят играта по бавни и бъгави. Аз не мисля, че дори трябва да се каже много за графиката, защото те съвсем откровено да смучат.

A нова игра симулатор на полет трябва да има всичко, което трябва да се чувстват като вас са вашите собствени пилотни. Няма нищо по-хубаво от това да е в състояние да вземе от пистата, летят, където искате, и след това земята в някои от новите летище никога не сте били преди. Хеликоптерите са много трудно за мен да лети, но аз обичам, е да кацне на покриви и други странни места, обикновено не можете да приземи самолета.

Ако все още играе по-стара версия на MS полет SIM, имате нужда от нова SIM карта полет. Вие няма да повярвате колко по-добре те могат да бъдат.Просто функции сами ще ви шокира. Така че, не отлагайте повече отидете намери нов полет SIM точно сега. Още по-добре да полет Сим Pro.

Няма коментари:

Публикуване на коментар